Recuperare în caz de dezastru (DRaaS)
Serviciile Sintactic de recuperare în caz de dezastru asigură sistemele dvs. de afaceri să funcționeze continuu chiar și în caz de dezastru. Soluțiile noastre previn efectele incidentelor, avariile sau întreruperile IT și permit afacerii dvs. să treacă la un sistem de rezervă complet funcțional în câteva minute sau secunde.
Serviciul de recuperare DRaaS al Sintactic include:
Design personalizat - Serviciul dvs. este conceput și construit pentru a se potrivi nivelului dvs. de recuperare dorit și a obiectivelor de timp SLA țintite
Analiză și delimitare - Analizăm timpul real de nefuncționare și costurile de recuperare și echilibrăm bugetul proiectului pentru a oferi o soluție rentabilă care vă oferă liniște sufletească fără bătăi de cap.
Asistență și întreținere continuă - Vă putem monitoriza și întreține continuu mediul pentru a ne asigura că este stabil și sigur.
Servicii personalizate - O combinație de asistență pe 1, 2 sau 3 nivele și echipe de management dedicate pentru a se adapta nevoilor dumneavoastră.
Testare continuă - Efectuăm teste regulate, nedisruptive pentru a valida că soluția funcționează atunci când este necesar.
Alege-ți platforma - Putem proteja orice platformă, astfel încât să o poți alege pe cea care se potrivește cel mai bine nevoilor tale, fie că este vorba de un cloud public, un cloud privat, local sau o soluție partajată.
De ce să alegeți Sintactic pentru soluții de recuperare în caz de dezastru?
Asistență 24/7
Agnostic de platformă
Rezultat asigurat
Experiență profesională
Securizat
Protejați-vă afacerea de perioadele de nefuncționare cu o soluție personalizată de recuperare în caz de dezastru care se potrivește cerințelor dumneavoastră.