Suport IT Complet

Serviciul IT complet al Sintactic oferă asistență IT la nivel profesional companiilor. Serviciul IT complet a fost conceput pentru a menține afacerile stabile, sigure și cu productivitate bună, oferind în același timp îndrumări strategice de un înalt calibru pentru o transformare măsurabilă a afacerii.

Serviciul IT complet al Sintactic include:

Propriul service desk – echipele de asistență IT profesională sunt disponibile 24x7x365.

Management și întreținere – Tehnicienii îmbunătățesc continuu disponibilitatea și performanța sistemelor precum și a operațiunilor dumneavoastră.

Securitate și conformitate – Monitorizarea și actualizarea continuă a sistemelor de securitate în conformitate cu cele mai bune practici din domeniu.

Calitate și îmbunătățire – Lucrăm conform standardelor ISO 27001 pentru a îmbunătăți continuu serviciile și sistemele.

Experți IT la cerere – Indiferent de cerința dvs., plecând de la situații zilnice către proiecte de dezvoltare a infrastructurii IT și până la îmbunătățirea proceselor de business, putem aduce plus valoare.

De ce să alegeți Sintactic pentru asistență IT gestionată complet?

Rezultat asigurat – Garanția noastră înseamnă că ne îndeplinim întotdeauna promisiunile făcute și livrăm rezultatele așteptate. Nivelurile de servicii contractate (SLA) ne asigură, de asemenea, că suntem trași la răspundere.

Expertiză specifică sectorului – Specializarea noastră prin servicii profesionale IT adaptate fiecărui client, ne permit să oferim un nivel superior de experiență specifică în comparație cu alți furnizori.

Propria ta echipă dedicată – Primești un manager de cont (specialist în sisteme) împreună cu un contact la nivel de director, toate concentrate pe rezultatele afacerii tale.

Axat pe rezultat – Scopul fiecărei acțiuni este de a sprijini realizarea obiectivului dvs. de afaceri.

Un partener pe termen lung – Credem că fiecare interacțiune ar trebui să fie câștigătoare pentru ambele părți. Rata noastră de retenție a clienților de aproape 100% împreună cu un scor pozitiv de încredere primită reflectă această abordare.

Calitate și îmbunătățire – Ne îmbunătățim continuu operațiunile în raport cu cerințele ISO și ne audităm furnizorii pentru a ne asigura că îndeplinesc standarde similare de calitate.

Descoperiți un alt tip de asistență IT care oferă stabilitate, securitate, productivitate și rezultate de afaceri măsurabile organizațiilor ambițioase.